Нещодавно в рамках вивчення вибіркового освітнього компонента «Дизайн та брендинг виробів індустрії моди» (викладач – доц. Оксана Михайловська) для студентів груп ІМЛП-22-1 та ШВ-21-1 фахівчиня-практик, графічна дизайнерка, викладачка курсу «Графічний дизайн» ІТ Академії від stfalcon.com Анастасія Бурденюк (@nastya_burdeniuk) провела лекційне заняття «Айдентика бренду».
Лекція розпочалася знайомством лекторки зі студентською аудиторією та з налагодження комунікації.
Далі Анастасія зупинилася на важливості айдентики для формування позитивного образу бренду в очах споживача.
АЙДЕНТИКА – це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її пізнаваність та престиж.
Анастасія ознайомила студентів з різними видами айдентики та пояснила у яких випадках їх застосовують.
Важливими складовими айдентики є: логотип, слоган, брендбук, паковання, візитівка, канцелярська продукція тощо.
Зокрема, лекторка акцентувала увагу на логотипу – найважливішому і найпершому елементові, на якому й тримається вся айдентика бренду.
Відзначила особливості створення текстових, графічних та змішаних логотипів, і розповіла, які графічні програми стануть при цьому у нагоді.
Пожвавлення студентської аудиторії викликало обговорення аспекту психології кольору у сприйнятті та виборі fashion виробів та відповідно бренду.
Колірна гама – це не лише власний характер проєкту, а ще й візуальна відмінність бренду від конкурентів.
Щиро дякуємо Анастасії Бурденюк за змістовну та цікаву лекцію, інформаційні матеріали, що стали джерелом у створенні айдентики студентських проєктів брендів fashion виробів відповідно до завдання освітнього компонента «Дизайн та брендинг виробів індустрії моди».