17 травня 2024 року відбувся Всеукраїнський форум «PR комунікації та маркетингові тренди у fashion-індустрії», участь у якому взяла завідувачка кафедри – Тетяна Надопта.
На початку заходу, Оксана Новодон та Надія Пшенична, регіональні координаторки Програми “EU4Business”, представили програму “EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП”.
Ця програма спрямована на підтримку економічної стійкості та розвитку українських малих та середніх підприємств, створення кращих умов для їхнього зростання, а також підтримку інновацій та експорту.
Під час лекції “Як привернути увагу зірок та стилістів до бренду” Ольга Слонь, керівник служби стилю групи каналів 1+1 Media та засновниця бренду Dress To Impress, поділилася своїм досвідом та розкрила секрети привернення уваги відомостей та стилістів до бренду.
Аліна Френдій, засновниця бренду COOSH та fashion та beauty інфлюенсерка, поділилася своїм кейсом просування бренду COOSH та акцентувала увагу на важливості співпраці з інфлюенсерами.
Анастасія Івченко та Євгенія Каганович, співзасновниці бутикової комунікаційної агенції Public Kitchen, розкрили секрети високоефективних PR-інструментів та поділилися власним досвідом у роботі з ними.
Форум відбувся в рамках програми міжнародної співпраці “EU4Business”, яка спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Проведення таких заходів є важливим кроком у розвитку модного та бізнес-середовища України, сприяючи обміну досвідом та впровадженню нових ідей та практик в галузі fashion-індустрії.